BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 24, 2010

Pray for u, my other half!

2.10 am....cubit paha kiri paha kanan yang terasa....betul ka peribahasa ni? klu aku dan saudara kembarku diibaratkan paha kanan dan kiri...mmg tepat skali rasanya...
masa kecik2 dulu, kami mmg xleh ngam, bsentuh kulit pun nak bertumbuk, jaki sakan aku dgn dia....tp bila dah dewasa ni (belum tua lagi kan!), mmg baru la terasa naluri saudara kembar....saat dia melahirkan anak sulung, nur aina qaisarah, baru aku perasan aku pun sama2 rasanya sakitnya....bila difikir2 balik, mmg aku susah nak berenggang dgn dia....ssh ka sng ka....benda yg aib ka suma mesti cita kat dia, sapa lagi kan?
skang ni dia tgh bertarung melahirkan anak kedua...aku plak smpi la ni x leh pejamkan mata....ssh ati ka? ya la kot...
to my other half, Wanie...smoga semuanya selamat dan cepat2 bawak balik baby...ramai dah menanti ni...esp Kakak Aina n Abg Adib....

0 comments: